اس ام اس سرکاری
مطالب جالب و طنز
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 15:58 :: نويسنده : علی باقرزاده

 

اس ام اس سرکاری

لقمان حكيم هرموقع دلش ميگرفت باخرش درددل مي كرد. دلم گرفته كجايي ؟!

***************************

برین بالا 









بالاتر 









هنوز بالاتر 









شماها هنوز فرق بالا و پایین رو نمیدونین؟ تمرین کنین فردا چپ و راست رو میپرسم

***************************

دیگه به من زنگ نزن حالا شناختمت من نمیتونم دیگه با تو باشم ازت بدم میاد بی لیاقت خداحافظ “این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت” میخاستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

***************************

هر وقت از زندگی خسته شدی، هر وقت به مرز خودکشی رسیدی، وقتی دیگه امیدی به زندگی نداری، برو هر غلطی دلت می خواد بکن، فک کرده من خودم کم مشکل دارم ...

***************************

ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ چی فکر کردی؟ زبونم بند اومد. خواستم بگم ماچاکرتیم!!!

***************************

وقتی اومدم چنان حالتو میگیرم که نفست بند بیاد و از ترس پاهات بلرزه همچنین آبروت رو میبرم که نتونی سرتو بالا بیاری.... 
منم قبض موبایل

***************************

مشترک گرامي به دليل نداشتن حضورذهن ازسرکارگذاشتن شما معذوريم

***************************

امروز روز جهانی خوش تیپ ترین آدم دنیاست، که به تو هیچ ربطی نداره!

***************************

مشترک گرامي به دليل نداشتن حضورذهن ازسرکارگذاشتن شما معذوريم !

***************************

اگه من لیلی باشم تو مجنون،من شیرین باشم تو فرهاد،من نرگس باشم تو سام،من حوا بشم تو عمرا آدم بشی

***************************

مشترک گرامی به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم!!!!!

***************************

می دونی چه قدر دوستت دارم؟ به اندازه تارهای موی سرت ضربدر تعداد نفسهات ضربدر ستاره های آسمان ضربدر صفر!

***************************

امشب شب قدری دیگر برای آدمیان و فرشتگان است امشب شبی است که تمام گناهان بخشیده و همگان آمرزیده میشوند. امشب شب ولادت منه! ولادتم مبارک

***************************

هاپ هاپ 
هووو هووو 
واق واق 
اووو اووو
خوبه ، اگه همین طور تمرین کنی سگ خوبی می شی !

***************************

 

 


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت17:26---29 دی 1390
سلام وبلاگتون با مطالبش خیلی عالیه . به من هم سر بزنید مرسی www.niloofararian.loxblog.com. راستی اگه دلتون یه گوشی اپل و کنسول بازی و کلی چیزای می خواد این ادرس رو وارد کنید و توش عضو بشین و جایزه بگیرین دوستان توجه کنن : ادرس رو کامل همون طوری که اینجا نوشتم وارد کنید ممنون از همهwww.xpango.com?ref=92630220

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: